ЦИКЛОГРАММА
Дайындаған : Тлеубердинова А.З.
Бірінші
апта ( 21.11-01.11.2017ж)
Өтпелі тақырып: «Жабайы табиғат әлемі»
Мақсаты: Балаларға жабайы табиғат,
тіршілік, коршаған орта арасында байланыс жайлы түсініктерін
қалыптастыру, балаларға өлі және тірі табиғат жөнінде мағлұмат беру, табиғатқа
сүйіспеншілікпен қарауға, қадірлей білу және қамқорлық жасай білуге үйрету.
Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
| ||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
8.00 - 9.00
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | ||||
Тақырыбы: Мен өскенде кім болам ? Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымын тереңдету. Мамандық түрлерімен таныстыру. Д. м: Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, жұмбақ шешуге, ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту. Т. м: қызығушылықтарын арттыру, үлкендердің еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу. |
Тақырыбында әңгімелесу: «Достық дегеніміз не?» Мақсаты: достық тұжырымдамасын енгізу; достар табуды үйреніп, жағдайды талдап, одан шығудың жолын іздеңіз, барлығы үшін қолайлы. |
Жаттығу түрлері. Мақсаты: 1.Жай жүріс 2.Қолымызды көтеріп, аяқтың ұшымен жүру 3.Қолымыз өкшемен жүру. 4.Аюша қорбаңдап жүру 5.Жыланша ирелеңдеп жүру 6.Тышқанша жүгіру 7.Шеңбер болып жүріп, жалаушаны екі қолға ұстау
|
Ойыншықтар Мақсаты: Балалардың сөзді анық айтып, дұрыс сөйлей білуге баулу, сөздік қорларын дамыту, ойыншықтардың атын, түсін және қандай заттан жасалғанын түсіндіріп, ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу. |
|||
Жаттығулар кешені Бір, екі, үш – Қарлығаш боп ұш. Төрт, бес, алты – Қарлығаш боп қалқы Жеті, сегіз, тоғыз,он – Қарлығаш боп қон | ||||||
Таңғы ас |
9.00 – 9.15 |
Ойын- жаттығу мысалы: | ||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
9.15-9.30 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | ||||
«Саусақ санау» ойыны
|
Санамақ ойыны |
«Ұшты, ұшты» ойыны |
«Сен тұр, сен шық» ойыны |
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
9.30- 11.25 |
1.Көркем әдебиет Тәуелсіз Қазақстан Мақсаты: 1 Балаларға Қазақстан Республикасының тәуелсіздік күні мерекесі туралы түсінік беру. 2.Ой-өрісін,сана-сезімін,дүниетанымын есте сақтау қабілетін дамыту. 3.Баланың халқына,ұлтына деген сүйіспеншілігін оятып адалдыққа тәрбиелеу. 2.Денешынықтыру Екі қатар сапқа тұру Мақсаты: Білімділік: оқушылардың саптық жаттығу, қатарға тұру жаттығуларының меңгеруін бақылау және гимнастикаға қызығушылығын ояту. Дамытушылық: оқушылардың қимыл-қозғалысын дамытып пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: оқушыларды тақырып бойынша жаттығуларды ұқыпты, өз мәнінде жасауға, ептілікке, күштілікке, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
3. Сурет салу Менің сүйікті ертегім Мақсаты: Білімділік:балаларды сурет салғанда ертегілер сюжетін, өздері ұнататын кейіпкерлерге тән сипаттарды бере білуге баулу; Дамытушылық:түрлі тәсілдермен бейнелеу дағдыларын нығайту; бейнелік елес, қиялды дамыту. Тәрбиелік: бауырмалдыққа, достыққа, бір-біріне деген қамқорлыққа тәрбиелеу. |
1. Математика Қағаз бетінде бағдарлау Мақсаты: Санды дұрыс тануды және бейнелеуді үйрету, қағаз бетінде дұрыс бағдарлауды (жоғары, төмен, ортасында, оң жақта, сол жақта) дағдыларын дамыту, зейін мен логикалық ойларын дамыту 2. Құрастыру Төбешіктер Мақсаты: Құрылыс материалын пайдаланып бір немесе көп қабатты үйлерді және мұналараларды құрастыра білуге үйрету, олардың өзара қатынасымен ерекшеліктеріне сәйкес құрастыру дағдыларын қалыптастыру, өзара қарым-қатынас жасай білу мәдениетін тәрбиелеу. 3. Ән-күй 4.Мүсіндеу Шана Мақсаты: Балаларға қыс мезгілі туралы мағлұмат беру. Ермексаздың да қандай түсін алатыны беріледі. Сары түсті пайдаланып отырып, ермексазды ширату, илеу әдістерін қалыптастыру. Әдептілікке, көркемдікке жұмылдыра тәрбиелеу. Дамытушылығы: Балалардың ойлау, есте сақтау, сұраққа жауап беру қабілетін дамыту. |
1.Сауат ашу О дыбысы Мақсаты:
1) О дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табу, сөйлем құрап айтуға үйрету. 2) Балалардың сөздік қорларын молайту, ойлау қабілетін, дүниетанымын кеңейту, тілін дамыту. 3) Ұқыптылыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу. 2. Ағылшын
3. Жазу Жазу кезінде қолдың қозғалысын үйлестіру дағдысын қалыптастыру. Міндеттері: Сызаттарды орындаған кезде кереңсіз қарындашты ұстап тұру дағдысын қалыптастыру. Үздіксіз жазу ережелерінің негіздерін сақтай отырып, бір бағытта сызықты қолдану дағдысын қалыптастыру. 4. Үйірме Сиқырлы қылқалам Мақсаты: балалардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру, қиял, шығармашылық қабілеттерін дамыту; бейнелеу өнеріне қызығушылықтарын арттыру, адамгершілік сезімдерін дамыту; балалардың қиялын дамытуға, кез келген шығармашылық қызметке өз іскерліктерін жақындатуға, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілеттілігін арттыруға және көркем қызметке ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. |
1.Тіл дамыту Шаштараз (өлең) Мақсаты: 1. Балалардың әр түрлі мамандықтар туралы білімдерін толықтыру Міндеттері: 1. балаларды әр түрлі мамандықтар иесімен таныстыру. 2. Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру арқылы зейіндерін дамыту. 3. Мамандық таңдауға қызығушылықтарын тудыру. 2.Дене шынықтыру Еңбектеп өрмелеу Мақсаты: бүлдіршіндерге жүрудің, жүгірудің, өрмелеудің, еңбектеудің қарапайым дағдыларын үйрету. Баланың эмоционалдық көңіл - күйін еркін білдіруіне қолайлы жағдай туғызу. Ойын арқылы белсенділігін арттыру 3. Ән күй 4. Орыс тілі. Тіл дамыту. Тұңғыш Елбасы. Мақсаты: Балаларға еліміздің Президентін, рәміздерімізді таныстыру. Өз Отанын, туған жерін сүюге, қорғауға, сақтауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Мәнерлеп тақпақ айтуға үйрету. Балаларға Қ. Р. Президенті Н. Ә. Назарбаев өмірі мен шығармашылыққа толы атқарылған істері туралы мәліметтер беру. Оқушыларға президенттің ел үшін жасаған істерін үлгі – өнеге ету. Оқушыларды өз Отанын, халқын сүйетін азамат болып өсуге, елжандылыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу. Елбасы жайлы балаларға деректі фильм көрсету. |
Мереке күні |
Серуен:
|
11.25-12.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Ауа райын бақылау. Мақсаты: Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, гүлдерді суару) Мақсаты : қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. 1. Қимылды ойындар «Мені қуып жет», «Күннің көзі мен жаңбыр» (2-3рет қайталау); Мақсаты: Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. | ||||
Серуеннен оралу |
12.00-12.15 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | ||||
Түскі ас |
12.15-12.30 |
Балаларың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | ||||
Ұйқы |
12.30-15.15 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.15-15.45 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу: Сағаттың тіліндей Иіліп оңға бір, Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір, Оң аяқ, сол аяқ Жаттығу оңай-ақ. | ||||
Бесін ас |
15.45-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
16.00-17.00
|
Үстел үсті театры «Машиналар» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.
|
Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр»; Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар. |
Ойын – жаттығу «Қуыршақты киіндір»; Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.
|
Ойын «Кімнің ойыншығы ? (жақын адамдарының заттарын анықтау); Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.
|
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу «Күз»(сурет қарастыру) Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Әңгіме құрастыру «Досын туралы әңгімелеп бере» Мақсаты: баланың сөздік қорын достарының атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
| ||
Серуенге дайындық |
17.00-17.15 |
Киіну: серуенге шығу. | ||||
Серуен |
17.15-17.45 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. | ||||
Балалардың үйге қайтуы |
17.45-18.00 |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». |
Психологтің кеңесі: мысалы: «Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». |
|